Οι BTS προβάλλουν τη Σεούλ ως τουριστικό προορισμό

H πανδημία του COVID-19 έχει σταματήσει τις τουριστικές ροές σε όλο τον κόσμο, αλλά η Σεούλ ελπίζει ότι οι σούπερ σταρ της K-pop BTS θα προσθέσουν την πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας στις επερχόμενες λίστες επιθυμιών των ταξιδιωτών με ένα νέο διαφημιστικό βίντεο με τίτλο «See You in Seoul» που κυκλοφόρησε την περασμένη Παρασκευή.

Το βίντεο, το οποίο αναρτήθηκε στον επίσημο ιστότοπο του Οργανισμού Τουρισμού της Σεούλ και στα κανάλια του στα social media, παρουσιάζει κάθε μέλος του συγκροτήματος να συστήνει μια διαφορετική πλευρά της πόλης, από ιστορικά παλάτια έως φαγητό του δρόμου, μόδα και στυλ.

Ο Ju Yong-tae, γενικός διευθυντής Τουρισμού και Αθλητισμού της τοπικής αρχής της Σεούλ, δήλωσε ότι ελπίζει ότι το βίντεο θα προσελκύσει τους θαυμαστές της K-pop και άλλους επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο στην πόλη των περίπου 10 εκατομμυρίων κατοίκων, μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί.

Το διαφημιστικό βίντεο «μπορεί να είναι ένα δώρο σε όσους θεωρούν ότι τους λείπει η πόλη και θα παρηγορήσει επίσης τους θαυμαστές του Hallyu (Νέου Κύματος στη Ν. Κορέα) που κουράστηκαν από τον COVID-19 και θα τους δώσει ελπίδα», δήλωσε ο Ju.

«Όταν η κρίση του COVID-19 τελειώσει και μπορούμε να απολαύσουμε τα ταξίδια και πάλι, ελπίζω ότι η Σεούλ θα είναι ο πρώτος προορισμός που θα θέλουν να επισκεφθούν οι πολίτες του κόσμου», τόνισε.

Το «Hallyu» είναι ο τοπικός όρος για το λεγόμενο κορεατικό Νέο Κύμα της ποπ κουλτούρας που έχει εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο μέσω της K-pop μουσικής και των τηλεοπτικών σειρών, των προϊόντων ομορφιάς, των καλλυντικών και των τροφίμων.


Οι BTS είναι επίτιμοι πρεσβευτές της Σεούλ από το 2017 και το «See You in Seoul» σηματοδοτεί το τέταρτο τουριστικό βίντεο στο οποίο εμφανίζεται το boy band.

Η παγκόσμια δημοτικότητα του συγκροτήματος υπήρξε σημαντικός μοχλός προώθησης του τουρισμού στη Νότια Κορέα και έχει δημιουργήσει τεράστια οικονομικά έσοδα.

Το τελευταίο τους single, «Dynamite», το πρώτο τους με αγγλικούς στίχους, έφτασε στην κορυφή του Billboard Hot 100 chart στις αρχές αυτού του μήνα και είναι το πρώτο συγκροτήματος της Νότιας Κορέας που σκαρφαλώνει στο νούμερο 1.

Σύμφωνα με κυβερνητική έρευνα που δημοσιοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα εκτιμάται ότι η επιτυχία του τραγουδιού θα μπορούσε να μεταφραστεί σε περισσότερα από 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε οικονομική δραστηριότητα και να δημιουργήσει έως και 8.000 θέσεις εργασίας.

Σύμφωνα με την έκθεση, που δημοσιεύθηκε από το υπουργείο Πολιτισμού, Αθλητισμού και Τουρισμού της Νότιας Κορέας και το Κορεατικό Ινστιτούτο Πολιτισμού και Τουρισμού, ο οικονομικός αντίκτυπος του «Dynamite» θα γίνει αισθητός μέσω των απευθείας πωλήσεων άλμπουμ, καθώς και της αύξησης των εξαγωγών, ιδίως των καλλυντικών και των τροφίμων.