Το TikTok λανσάρει τη δική του υπηρεσία διανομής μουσικής!

Οι καλλιτέχνες θα διατηρούν όλα τα δικαιώματα και τα πνευματικά δικαιώματα της μουσικής τους όταν θα χρησιμοποιούν την υπηρεσία διανομής του TikTok.

Το TikTok έχει ήδη αποκτήσει τεράστια επιρροή στη σημερινή μουσική βιομηχανία, με τα τραγούδια που αποκτούν δημοτικότητα στην εφαρμογή να κατακτούν την κορυφή των charts.

Τώρα η εταιρεία εγκαινιάζει τη δική της πλατφόρμα μάρκετινγκ και διανομής μουσικής, το SoundOn, για να βοηθήσει περισσότερους καλλιτέχνες να ακουστεί η μουσική τους.

Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει στους καλλιτέχνες να ανεβάζουν τη μουσική τους απευθείας στο TikTok και στη δική του υπηρεσία streaming, Resso, της μητρικής εταιρείας του ByteDance, εκτός από τις παγκόσμιες πλατφόρμες streaming, όπως τα Apple Music, Spotify, Pandora, Deezer και Joox της Tencent.

Η δυνατότητα διανομής αυτή παρέχεται δωρεάν και η πλατφόρμα παραιτείται από όλα τα τέλη για την πραγματοποίηση των εργασιών. To TikTok αναφέρει ότι το SoundOn θα καταβάλλει για απεριόριστο χρονικό διάστημα στους δημιουργούς το 100% των δικαιωμάτων από τις πλατφόρμες που ανήκουν στην ByteDance, όπως το TikTok, το Resso στη Βραζιλία, την Ινδονησία και την Ινδία και η εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο CapCut της ByteDance.

Όσον αφορά τις παγκόσμιες υπηρεσίες streaming, η πληρωμή των δικαιωμάτων στους καλλιτέχνες θα είναι επίσης 100% κατά το πρώτο έτος, αλλά θα πέσει στο 90% από το δεύτερο έτος και μετά.

Σύμφωνα με την ενότητα των συχνών ερωτήσεων του SoundOn, οι καλλιτέχνες θα διατηρούν όλα τα δικαιώματα και τα πνευματικά δικαιώματα της μουσικής τους.

Εκτός από το χειρισμό της διανομής μουσικής, το SoundOn προσφέρει και άλλα εργαλεία προώθησης και υποστήριξης, μεταξύ των οποίων στοιχεία για το κοινό, συμβουλές από την ομάδα μάρκετινγκ του SoundOn, πρόσβαση στην καρτέλα τραγουδιών του TikTok (όπου η μουσική συνδέεται στις σελίδες προφίλ), επαλήθευση στο TikTok, τοποθέτηση στο Resso και στο CapCut και διαφημιστική υποστήριξη μέσω της πλατφόρμας μάρκετινγκ δημιουργών του TikTok.

«Οι δημιουργοί του TikTok είναι η ψυχή της πλατφόρμας μας και ο λόγος που τα τραγούδια γίνονται επιτυχίες. Όταν κυκλοφορείτε μουσική μέσω της πλατφόρμας μας, η ομάδα μας θα κινητοποιεί διάφορους δημιουργούς για να δημιουργήσουν βίντεο με το τραγούδι σας. Αυτό σας βοηθά να διευρύνετε τη βάση των θαυμαστών σας και να προσεγγίσετε νέες κοινότητες στις οποίες ανήκουν αυτοί οι δημιουργοί», αναφέρεται στον ιστότοπο του SoundOn.

«Το στοιχείο του μάρκετινγκ του TikTok στην πρόταση αξίας του SoundOn θα μπορούσε να κάνει την υπηρεσία ιδιαίτερα ελκυστική σε νέους και ανερχόμενους καλλιτέχνες, καθώς καταλαβαίνουν ότι αν τους δοθεί μια επιπλέον ώθηση στο TikTok μπορεί να βοηθηθούν να ξεχωρίσουν και να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό, χάρη στις viral τάσεις του TikTok», σημειώνεται.

«Στη συνέχεια, οι θαυμαστές ακολουθούν τους καλλιτέχνες στις υπηρεσίες streaming μουσικής, όπου αυτή η αφοσίωση μετατρέπεται σε πραγματικά δολάρια και σεντς», τονίζεται.

«Οι νέοι καλλιτέχνες και οι μουσικοί δημιουργοί αποτελούν μια δυναμική κοινότητα μέσα στο TikTok και το SoundOn έχει σχεδιαστεί για να τους υποστηρίξει καθώς κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους», δήλωσε ο Ole Obermann, παγκόσμιος επικεφαλής του τμήματος μουσικής στο TikTok.

«Οι ομάδες μας στο SoundOn θα συνοδεύουν τους δημιουργούς στο ταξίδι τους προς τη μεγάλη σκηνή και θα φέρνουν την τεχνογνωσία και τη δύναμη του TikTok στη ζωή του καλλιτέχνη. Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι για τον τρόπο με τον οποίο θα έρθει στην επιφάνεια και θα προωθήσει νέα ταλέντα και για τον τρόπο με τον οποίο το SoundOn θα συμβάλει σε μια όλο και πιο ποικιλόμορφη και αναπτυσσόμενη παγκόσμια μουσική βιομηχανία», πρόσθεσε.

Η πλατφόρμα SoundOn βρισκόταν σε δοκιμαστική έκδοση beta από το περασμένο φθινόπωρο και είναι πλέον πλήρως διαθέσιμη σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Βραζιλία και Ινδονησία, με έναν αδιευκρίνιστο αριθμό καλλιτεχνών και δημιουργών να χρησιμοποιούν ήδη την υπηρεσία.

Πηγή:hitchannel